Offtopic: Maskarada, ja i kablówka - prośba o pomoc

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Śro, 16 Lut 2000, 22:51:46 CET

Kieruje pytanie  do  wszystkich. Czy ktoś widział jakieś oprogramowanie
tunelujące IPv6 i  IPv4  umożliwiające ominięcie maskowania. Jest takie
coś   jak CIPE, ale działa  tylko z IPv4,  a nie chciałbym tunelować po
tunelu.  I kwestia  czy ktoś by się podjął obsługi  drugiego końca tego
tunelu. Kwestia jakie obciążenia łącza generuje tunele.  Żebym  komuś z
łączem 128kbit nie zapchał komuś łącza do serva. Gdyż w  najbliższym  -
ok 1  mies. do   2 mies. będe miał   możliwość  skorzystania    z usług
kablówki, ale niestety  za maskaradą   (wiget: jak mówiłem na ircu  nie
dość, że światłowód  zepsuty to  i  koncetrator    zepsuty).     Przede
wszystkim zależy mi  na adresie ipv6, ipv4 realny niekoniecznie jest mi
potrzebny. Kablówka ma już ponad 800 userów, a pule  mają na 100, na 10
userów przypada   jeden IP. Póki co nie ma  szans żeby  zmienili.  Będe
także próbował    admina  przekonać  na postawienie tunelu ipv6 i danie
ipv6  userom,   ale   gościa kompletnie  nieznam i nie  wiem co z  tego
wyniknie.   ZTCW łącze obsługuje   CISCO    (cos   z 72  w nazwie,  nie
pamiętam).

Mam nadzieje, że pomożecie mi wybrnąć z tej sytuacji.

PS. Czy CVS przechodzi przez maskaradę czy będzie trzeba kombinować.

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[                                                ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[        Ahead warp factor one, Mr. Sulu.        ]=-