Offtopic: Maskarada, ja i kablówka - prośba o pomoc

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Pią, 18 Lut 2000, 09:48:46 CET

[czwartek, 17 luty 2000], Roman Niewiarowski napisał(a):

> [...]

Pewnie by to zrobili w kablowce, ale jesli nie musieliby nic kupowac,
za grube pieniadze. Bo cos czego nie uzyje 90% uzytkownikow i na
dodatek ciezko z obsluga pod łindołsem to dla nich gra nie warta
świeczki.

A wracjąc do drugiego tematu. Omijanie maskarady, bo nikt na to
jeszcze nie odpowiedział???

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[     Where there's no emotion, there's no       ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[        motive for violence. -- Spock,          ]=-