Offtopic: Maskarada, ja i kablówka - prośba o pomoc

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Pią, 18 Lut 2000, 20:56:06 CET

Hej,

On Fri, 18 Feb 2000, Paweł Wilk wrote:

> Wojtek Ślusarczyk kiedyś coś takiego robił po tunelach i z użyciem NAT
> jeśli dobrze pamiętam.

Chodzilo raczej o tunele ode mnie do niego ... ale to nie bylo ominiecie
masquerade tylko wychodzenie na poszczegolne sieci przez IP nie przypisany
do mojego komputera ... rzeczywiscie wykorzystalismy NAT i tunele ale
masquerade tam nigdzie nie bylo ... no chyba, ze na wyjsciu ale teraz nie
mam jak sprawdzic bo Wojtka maszyna chwilowo nie dziala.

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w ps.pl