KDE

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Pon, 21 Lut 2000, 11:53:53 CET

[poniedziałek, 21 luty 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> Pytalem kilka razy, i nie uzyskalem jednoznacznej odpowiedzi,
> a chodzi mi o "-fno-rtti" i "-fno-exceptions" .
hihi, czyli zastosuj metode faktow dokonanych ;)
zrob jak uwazasz, jesli beda _powazne_ powody aby zmienic to nie bedzie to
problemem :)

> Poza tym problemem jest tez reszta bibliotek (QT i flagi)
Ano wuasnie :(
QT jest wymagane przez licq ktore wlasnie usliuje skompilowac, wymaga
qt>=2.02, z tego co pamietam kde nie bedzie dzialac z qt-2.X
ja moge z kde zrezygnowac, w sumie wole windowmakera :)
ale co maja poczac zwolennicy kde ?
Moze warto uzyc bety 2.X jesli jest na tyle stabilna.
W sumie coraz wieceje programow uzywajacych qt wymaga qt 2.X, imho wrto juz
teraz przejsc na dwojke :)

pozdrowienia
newrom