KDE

Dariusz Knociński dknoto w pem8.wiml.waw.pl
Pon, 21 Lut 2000, 11:10:27 CET

On Mon, 21 Feb 2000, Roman Niewiarowski wrote:

> hihi, czyli zastosuj metode faktow dokonanych ;)
> zrob jak uwazasz, jesli beda _powazne_ powody aby zmienic to nie bedzie to
> problemem :)

> Ano wuasnie :(
> QT jest wymagane przez licq ktore wlasnie usliuje skompilowac, wymaga
> qt>=2.02, z tego co pamietam kde nie bedzie dzialac z qt-2.X
> ja moge z kde zrezygnowac, w sumie wole windowmakera :)
> ale co maja poczac zwolennicy kde ?
> Moze warto uzyc bety 2.X jesli jest na tyle stabilna.

Walcze z tym od kilku dni, wiekszosc przykladow zawartych w 2.1.0-beta1
chodzi poprawnie ale np. bibliteka Qwt ma problemy. Doprowadzilem to do
poprawnej kompilacji ale programy zlinkowane z "-lqwt -lqt" padaja przy
uruchamianiu a zlinkowane "-lqt -lqwt" padaja przy zamykaniu.

Dariusz Knocinski.