solidpop lekko off-topic

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Śro, 23 Lut 2000, 15:52:39 CET

Witam
po padzie dysku pojawily sie u mnie dziwne rzeczy...
niektorzy userzy nie moga poczty, w logach dostaje

Feb 23 12:59:03 poligon spop3d[12958]: user krak authenticated
Feb 23 12:59:03 poligon spop3d[12958]: mailbox: missing "From "

i zachodze w glowe co to moze byc to "From "
nie jest to blad mailboxa (na 99,9) po usunieciu recznym zawartosci skrzynki
i wyslaniu maila sytuacja sie powtarza..., co ciekawe ja nie mam zadnego
problemu z odebraniem poczty ze swojego konta %-/

jakiekolwiek pomysly mile widziane :)

Pozdrowienia
Roman Niewiarowski

--