To dziala!

Pią, 25 Lut 2000, 09:11:13 CET

On Thu, 24 Feb 2000, Paweł Wilk wrote:

> Witam!
>
> Jesli ta wiadomosc doleci to znaczy, ze juz base jest gotowy. :-)
>
> BTW natknalem sie przy postfix na braki linkow:
>
> /usr/sbin/post* ---> /usr/libexec/postfix/*
> /usr/ilb/postfix ---> /usr/libexec/postfix/*

Rzuć jakimś szczegółem .. w jakiej sytuacji ?

> albo cos z default konfiguracja (?) ze szuka tam a nie w bin i sbin.
>
> BTW2 mutt mi cos polskich literek nie chce :/ (zamiast tego mam znaki
> zapytania i nie wiem gdzie to namieszane, charset mam na iso-8859-2)
>
> BTW3 /etc/shells nie mial /bin/sh i /bin/ksh (jesli dopsz pamietam - to
>                                               bylo wczoraj)

To już jest wina zapewne zupełnie czegoś innego bo pdksh poprawnie w %post
dodaje te wpisy.

> a poza tym vim-a mecze :) i jest wspaniale bo mam nowego agenta
> pocztowego (patrz headers)

Jakoś nie widzę .. chyba exim musiał wyciąć :-)

Tak wogóle to zwróciłbym jeszcze uwagę na to jak zapisuje sie URLe.
Zamiast np. http://www.pld.org.pl raczej http://www.pld.org.pl/
Chodzi o ten "/" na końcu. To że obie postacie działają jest zasługą tego,
że serwery http poprawiają sobie to same (w apache robi to mod_speling).