Witam

Leszek "Leon" Krupiński d w z.pl
Pią, 25 Lut 2000, 19:04:39 CET

On Fri, 25 Feb 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

>Osobiście bym wolał gdybyś na bierząco pracował nad zawartością
>merytoryczną stron a nie tylko graficzną np.:
Kto powiedział, że chcę tylko zmienić grafikę? Zadałem tylko nieśmiałe
pytanie...

>- aktualizacja conowego.shtml oraz ipv6apps.shtml (np aktualizacja conowego
>co 2 dni itp)
Kura pisał, że dobrze byłoby zmienić layout, więc najpierw pomyślałem o tym. W
najbliższym czasie zacznę aktualizacje.

--
--==Leszek Krupiński jr==--==Linux registered user #96957==--==d(at)z.pl==--
 --==Certified  Linux/UNIX  Administrator,  C/C++  &&  HTML  Programmer==--