Strona - jeszcze kilka spraw

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 29 Lut 2000, 08:00:14 CET

On Mon, 28 Feb 2000, Leszek Leon Krupiński wrote:
> Mam kilka (2?) pytania dotyczące aktualizacji strony.
> 1. Ma ktoś aktualną listę aplikacji wspomagających ipv6? A może ta na www jest
> aktualna? Jeszcze się nie do końca w tym orientuję :)
> 2. Co ma być na newsach? Updaty CVS? Nowe pakiety?
imho logi z CVSów to nie bardzo, natomiast informacje o tym, co już
jest gotowe i co poszło na buildery by się przydały. Do tego może jak
postępują prace nad instalatorem :> i ew. opisy co poważniejszych
zmian w podejściu do jakichś problemów.

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...