install stub

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Wto, 1 Lut 2000, 16:18:55 CET

On Tue, 1 Feb 2000, wrobell wrote:
> Trudno tu przewidzieć, co kto będzie chciał. Może więc lepiej
> urządzenia w locie sobie tworzyć?
no fakt :) jak będzie mknod to wystarczy...
poza tym właśnie do mnie dotarło, że to wszystko będzie instalowane i
podmontowane w którymś z podkatalogów /mnt systemu startowego...
czyli już dalej nic nie trzeba będzie montować...

--
Sebastian Zagrodzki                s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835                        http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...