kernel

Czw, 3 Lut 2000, 19:04:51 CET

On Thu, 3 Feb 2000, Jacek Konieczny wrote:
[..]

> KGI super rzecz, ale boje się, że do produkcyjnych maszyn się jeszcze
> nie nadaje. A i tak do native-KGI jeszcze zbyt dużo driverów nie ma,
> więc nic nie zyskamy.
> Lepiej na razie oprzeć GGI o kgicon.

W razie czego możan narobić wiecej pakietów z kernelami robiąc dodatkowo
oprócz kernel i kernel-smp także kernel-KGI i kernel-KGI-smp.
KGI bedzie napewno przydatne na stacji i nie bedzie miało zastosowanai na
serwer. Przynajmniej dwa profile (serwer i stacja) wydaja sie naturalne i
posiadanie dwuch róznie konfigurowanych kerneli zoptymalizowanych pod pd
tym kontem wydaje się nie być w spzrecznosci z czymkolwiek.

W kernelu na serwer np. możnaby właczać np. advanced router.

W zwiazku z tym, że występuje chyba taki naturanly podział na dwa
rózne stosunkowo zastosowania wydaje się też żeby uwidaczniać to w nazwi
pakietów czyli zamiast kernel/kernle-KGI może kernel-SRV/kernel-WRS ?