Bash a link /bin/sh

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 6 Lut 2000, 15:08:43 CET

On Sun, Feb 06, 2000 at 01:01:42PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Czy pakiet 'bash' nie powinien zawierać/tworzyć linku o nazwie '/bin/sh'
> na bash'a? Właśnie próbowałem zrobić na niego upgrade z 1.14.7 i wiele
> pakietów zarządało tego linku. A może znajduje się on w innym pakiecie?

W PLD jako /bin/sh używany jest PDKSH, bo jest w pełni zgodny z POSIXem,
ale za to znacznie mniejszy i szybszy od basha.
Więc i link /bin/sh jest w pakiecie pdksh.

Pozdro,
     Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !