makedev cd.

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 7 Lut 2000, 17:19:58 CET

[piątek, 04 luty 2000], Wojciech Sas Cieciwa napisał(a):

> [Przez przypadek poslalem niedokonczony post :(( ]
>
> Blad tkwi w czytaniu "minor number" - w petli jest to zmianna a
> nalezy tam wstawic zamiast:
>
> [jest]		a=0
> [powinno byc] 	a=$MIN
>
> i bedzie generowal poprawnie(mam nadzieje :) urzadzenia)

nie... wtedy zupelnie wysypuje sie ta petla.
        a=0
        while [ $a -lt $licz ]
        do
            Dn=$tDN$a
            echo "mknod " $Dn $TYP $MJN $MIN
            # mknod $Dn $TYP $MJN $MIN
            let min=MIN+$INC
            let b=a+1
            let MIN=min
            let a=b

a jest wykorzystywane tez w nazwie a sa np. urzadzenia:
crw-rw-rw-   1 root     root      14,  13 Feb  1 21:23 amidi0

to co wyzej nie zadziala. trzeba by bylo chyba dodawac kolejna kolumne z
opisem od ktorej cyfry zaczyna sie numeracja nazw. IMHO wystarczy robic
jak pisalem, chyba ze jest wiecej takich urzadzen (a jezeli nawet to jest
to znikoma liczba).

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( HomePage http://dione.ids.pl/~yossa ) ( phone number: +48 606 322121 )

polish linux distribution