Qmail

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 9 Lut 2000, 12:18:31 CET

On Thu, 3 Feb 2000, ---%serek--- wrote:

> spoko, jesli to tak ma wygladac, to nie ma problemu.
> tylko kto sie tym zjamie?

Biorac pod uwage moje osoatnie "boje" z qmailem
wpadlem na jeszcze lepszy pomysl - otoz to wszystko da sie konfigurowac
z poziomu pliku /etc/qmail/dot-qmail, wiec moze wystaczy  dorzucic do
dokumentacji kilka przykladow tego pliku, wykorzystujacych poszczegolne
mozliwosci - cos jak /var/qmail/boot w oryginalnym pakiecie qmaila.

BTW, procmail z PLD sie do Maildira nie nadaje - mimo ustawienia DEFAULT
domaga sie mozliwosci zalozenia pliku /var/spool/mail/$USER, obwieszczajac
warning w logu gdy tego katalogu nie ma....
Trzebaby to poprawic.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == +48 603 910488, +48 601 485097     marcus w krakow.linux.org.pl == |-

polish linux distribution