pakiety do przebudowania

Czw, 10 Lut 2000, 22:36:40 CET

On Thu, 10 Feb 2000, Artur Frysiak wrote:
[..]

> kloczek ?

Mam częściowo rozgrzebanego speca. Wezmę to.

To też mam na wykończeniu.

> kloczek ?

Chyba jest gotowe i na ftp (sprawdzę).

> A to do czego ? tam nie ma ani jednego porządnego programu.

Z tego co wiem to jest to niepotrzebne. Możanby wykasować speca.

> jest na ftp.

W rawhide jest chyba nowasza wersja. Trzeba przejrzeć co dodali.

> kloczek ?

# rpm -U mailx-8.1.1-8.sparc.rpm
package mailx-8.1.1-9 (which is newer then mailx-8.1.1-8) is already installed

Wczęsniej było tam RH 6.1. W rawhide jest parę patchy które trzeba
przejrzeć i zdecydować co z nimi zrobić zmieniając jednocześnie na rewizję
odpowiecdnio wyższą żeby upgrade z RH był możliwy i płynny.

> Jest na ftp. (ale chyba nie najnowsza wersja)

Kilka dni temu wyszła nowa wersja. Pakiet wymaga przebudowy przynajmniej z
tego co tozmawiałem z Arturem by tak wynikało. Obecna wersja może
aktualizować dane pracując jako daemon i nie musi być uruchamiana z
crontaba. Zdaje się, ze taka praca tego narżedzia byłaby bardziej
korzystna czyli trzebaby dorobić skrypt startowy do rc.d.

> jest na ftp.

> hmm, nie wiem co z tym ? ktoś wie ?

zmienić nazwę na rootfile (nie ma potrzeby zmieniać nazwy, a nowa jest
mniej mówiaca).

> kloczek ?

Przy okazji teraz pracy nad XFree86 powinienem to dokończyć.

> lepiej zabrać się za ntp. Komunikuje się to z serwerami xntp3 również.

Racja.

polish linux distribution