Mikro fonty ;]

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 14 Lut 2000, 22:20:17 CET

[poniedziałek, 14 luty 2000], Michal Margula napisał(a):

> Ellowka
>
> Zainstalowałem sobie nowego enlightenmenta i spotkała mnie porażka. Nie widać
> żadnych fontów. To znaczy jak odpalę menu mam liste poleceń, po której mogę
> jeździć, ale wygląda to tak, że zamiast tekstu np. logout jest pozioma kreseczka
> o grubości może pixela. Mogę ją kliknąć itd i uruchomi się odpowiednia opcja.
> W czym tkwi problem?

Już się wyjaśniło. Były zakomentowane pola Fonts w /etc/X11/XF86Config.
Czy przy instalacji XFree86*fonts* nie powinny się same odkomentować? Tak
samo opcja Modules przyt instalaacji XFree86-modules?

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer

polish linux distribution