Offtopic: Maskarada, ja i kablówka - prośba o pomoc

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Sob, 19 Lut 2000, 20:09:15 CET

[sobota, 19 luty 2000], Roman Niewiarowski napisał(a):

> From: "Andrzej Nakonieczny" <dzemik w ps.pl>

> afair puszczenie tunelu przez maszkarade umozliwia vtund, nie sprawdzalem bo
> mi luzerzy zawracaja glowe poczta identem i innymi pierdolkami ;)

Jeśli dobrze rozumię zasadę działania tunelu PPP via vtund można
uruchomić nawet połączenie IPv6 jeśli pppd to obsługuje. Jeśli to jest
prawda to kto byłby chętny udostępnić mi jednego IPka, wystarczy nawet
tylko IPv6 (czy pppd umożliwia uruchamianie hostów ipv6 only).

PS. Zrobiłem Speca do vtund.
PS2. Jak ustawić wtedy routing, żeby do sieci IPv4 (inet), szło wtedy
po interfejsie eth1, a co do sieci IPv6 po tym tunelu. Nie chciałbym
puszczać całego ruchu na tunel, bo mogłoby to generować spory ruch (i
mi spowalniać połączenie). Tunel miałby służyć do słuchania na
wywołanie usług ssh, mail, i do ircowania ( do tego numerku ipv6 jakiś
ładny wpis dns ;)))) po ipv6.

--
-=[   Bartosz Waszak   ]--[   Actually, Microsoft is sort of a mixture     ]=-
-=[  waszi w pld.org.pl  ]==[       between the Borg and the Ferengi.        ]=-