rpm -bb ;((

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Nie, 20 Lut 2000, 18:50:03 CET

[niedziela, 20 luty 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> bład klasy security będzie obecny, a ktoś prędzej od razu uchuchomi
> wexploita który sprawdzi czy dziura jest niż sprawdzi rpm-em wersje
> pakietu lub mówiąc inaczej .. 600 na bazie pakietów w najmniejszym stopniu
> w uruchomieniu wytrycha nie przeszkodzi.
dlatego byl ;) a nie ;(
=)
Co do autorpma to sam nie wiem.. wolalbym jednak miec wplyw na to co i kiedy
sie instaluje, ew moznaby zrobic jakas liste z informacjami o nowych
dziurach/updateach security w pld, wtedy mozna sobie takie maile
przekierowac na jednokomorkowca :)puszczenie wszystkich list o security
odpada bo jedyne co bym robil to kasowanie smsow ;))

> To raczej przez umask jakie miałeś kiedy np. wykonywałeś rpm --rebuilddb.
> Wszyscy raczej starają się budować pakiety z użytkownik, a nie z roota
> więc gdyby powyższe było normą to byłoby więcej takich listów jak Twój :_)
khem, nie chce mi sie szukac w archiwach ale dalbym sobie piwo postawic ze
byly ustalenia 600 na bazy...

pozdrowienia
newrom

polish linux distribution