Gvim.gtk; rxvt; xterm; TeX

Marcin Dalecki dalecki w dacotec.net
Pon, 21 Lut 2000, 16:55:49 CET

Michał Kuratczyk wrote:

> Jak możesz to zrób to. Próbowałem dołożyć tego patcha do pakietu, ale nie
> nakłada się za dobrze:
>
> Patch #1:
> + patch -p1 -s
> + < /home/users/kura/rpm/SOURCES/vim-5.6-dalecki-4
> 1 out of 19 hunks FAILED -- saving rejects to file src/buffer.c.rej
> 1 out of 62 hunks FAILED -- saving rejects to file src/gui_gtk_x11.c.rej
> Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.80460 (%prep)

No bo ta lata jest wzgleidem vim-5.6.11. Tzn wzgledem wszystkich
intereujacych oficjalnych lat ;-).

Jutro pozuce gdzies moze nieco bardziej aktualna wersje gdzies
na jakis free web space ;-).

Ach jeszcze drobnostka katalogi instaluje sie przy pomocy scrybu
massages.sh

--Marcin

polish linux distribution