QMAIL+LDAP

Robert R. Wal rrw w reptile.eu.org
Pon, 21 Lut 2000, 21:16:03 CET

On 00.02.21 Arkadiusz Miskiewicz pressed the following keys:

> GNU ? O ile wiem nie slalismy zadnych papierow do FSFu zeby moc uzywac
> ,,GNU'' i byc oficjalnym GNU Linuxem uznanym przez FSF ...

Jakby to powiedzieć... Linux to zawartość katalogów /boot i /lib/modules.
Reszta to GNU/Linux[1] (i parę innych rzeczy), albo jak kto woli GNU/Linux.
Bez GNU libc Linux nie jest nawet ,,POSIX compliant''.

FSF nie tyle chce, żeby się do nich zgłaszać, żeby być oficjalnym
GNU/Linuxem, tylko prosi o uhonorowanie ich pracy, bez której Linux nie
byłby tak wygodny jak jest.

Robert

[1] ,,GNU on top of Linux''

--
You like pain but only if it doesn't hurt too much. You sit...
and you wait...to receive. There's an obvious attraction to the

polish linux distribution