kdesupport 2.0

Wto, 22 Lut 2000, 21:43:25 CET

On Tue, 22 Feb 2000, Michał Zawalich wrote:

> Witam
> Przerobiem speca kdesupport dla snaphotów nowego KDE. Na ukończeniu mam
> również speca dla QT2.1.X. Wrócić do CVSa?

Na HEAD jest obecnie Qt 2.0. Na qt-1_4x jest Qt 1.45.

Nie pytaj się o to czy mopzesz coś zrobić tylko to rób.
Po pewnym czasie nabierzesz pewności co do tego co jest włąsciwe,a co
nie. Jezeli zaczynasz i coś zobisz nie tak to inni Cie skorygują i w ten
sposób za jakiś czas bedziesz zupełnie swobodnie poruszał sie w tym
wszystkim. Poprostu .. nie bój się popełnić błedu. Dpóki go nie popełnisz
mozesz wogóle nawet sobie nie zdawać sprawy z tego, że coś jest błędne, a
umiejętność lepszej oceny przychodzi z czasem/doświadczeniem :-)

> Poza tym mam małą propozycję dla tych co będą zajmować się xinitrc.
> Mianowicie podczas uruchamiania Xów aby skrypt sprawdzał plik
> /etc/sysconfig/mouse i szukał mniej więcej takiego wpisu:
> WHEEL=yes lub WHEEL=no. Jeśli by było "yes" wtedy od razu startowałby
> imwheel. Co prawda nikt nie zajął się jeszcze imwheelem, ale to można
> szybko zmienić :).

Zdaje się, że gpm też umie korzystać z imwheel i w tym kontekście nie
byłoby to potrzebne. Poprostu watraczyłoby prawdopodobnie startować
imwheela przed gpm i xdm.

polish linux distribution