KDE

Wto, 22 Lut 2000, 21:51:35 CET

On Mon, 21 Feb 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Fajne :)
> ALE jest jeden myk.
> KDE 1.2 nie dziala z QT 2.x, wymaga qt-1.4x
> Nie przechodzi nawet kompilacje, wywala sie na naglowkach.
> I to jest powod dla ktorego wciaz trzymam u siebie qt-1.4x

I dlatego test jest qt 2.0, a w podstawowym drzewku qt 1.4x.

> A co sie tyczy flag to chyba wlasnie tak zrobie....

Co do opcji kompilacji to jeszcze raz.
Wszystko kompilujemy z -fno-rtti, poztałe to co można także z
-fno-exceptions (qt np. się nie da) i jeszcze dalej o ile jest to mozliwe
to takze z -fno-implicit-templates. O ile mozan to to w jakiej kombinacji
z czym można kompilować trzeba sprawdzić metodą Macajewa (no i naczej sie
nie da). O ile mozan tak samo warto też postępować z bibliotekami. W razie
czego o ile coś bezie dalej wymagało rozluźnionych opcji to to sie
zrobi. Bez konkretnych rób nie da się tego ocenić co gdzei można
zastosować i w ten sposób możemy dojść do w miarę optymalnie budowanych
binarek.
Na pewno da się wszędzie używać -fno-rtti, bo w MDK stosują to domyślnie i
nie zauwazyłem żeby gdzieś w konkretnym pakeicie to wyłaczali (co tylko
potwierdza to co Marcin twierdzi i pisał o tym, że jest to obecnie
kompletnie zbedny mechanizm).

polish linux distribution