USERDIR - Jeszcze raz.

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Śro, 23 Lut 2000, 16:53:12 CET

On pon, lut 21, 2000 at 09:34:39 +0100, Sebastian Zagrodzki wrote:
> wymaganą na sztywno czy opcjonalną? Jeśli na sztywno, to chyba kiepski
> pomysł, bo osoby spoza PLD nie będą miały możliwości wymiany swojego pakietu
> na nasz (przynajmniej nie bezpośrednio - wiem że doinstalowanie
> jednego pakietu to jest nic, ale zawsze...). A bez biblioteki programy
> powinny zachowywać się jakby były bez home-etc.

To mozna zrobic w zrodlach zeby bylo wykrywane. Bo w binarkach mozna by
bylo dodawac ta biblioteke. W koncu to by bylo tylko pare kilo. A jak ktos
nie chce instalowac to niech przebuduje pakiet.

Ale ja moge robic jak ustali wiekszosc :)

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( HomePage http://dione.ids.pl/~yossa ) ( phone number: +48 606 322121 )

polish linux distribution