solidpop lekko off-topic

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Śro, 23 Lut 2000, 18:47:42 CET

[środa, 23 luty 2000], Artur Frysiak napisał(a):

> [...]
mam.. uszkodzona wiadomosc :D

> Domyślnie tak jest. Ale nic nie stoi na przeszkodzie aby sobie to zmienić :-)

nie chodzi o zmiane.. poprostu nagle przestal mi dzialac solid dokladnie
chwile po padzie dysku i dlatego calkiem zapomnialem o zagladnieciu do
bulletins..

ciekawi mnie tylko dlaczego uszkodzony pliczek nie przeszkadzal mnie a tylko
innym userom %-/

tak czy inaczej, Wielkie Dzieki :)
moge wlaczyc jednokomorkofca i zaczac odbierac telefony ;)

pozdrowienia
newrom

polish linux distribution