Moje boje z PLD

Marek L. Kozak marko w terabajt.pl
Czw, 6 Sty 2000, 23:07:23 CET

Martin Dalecki wrote:

> Powinnien byłeś tylko zmienić ostatnie pole w /etc/passwd.
Robiłem to. Co ciekawe chsh pokazywało, że zmienia shella a przy
następnym wywołaniu znowu było /bin/sh.

> Czytaj powyźej...

> newt jest zbędny w tym celu to chyba tylko skutki niewłaściwej zamiany
> shella.
Newt zawiera dialog, który AFAIK jest potrzebny dla menuconfig.
Co do zmiany shella, to napisałem wszytko po kolei jak go zmieniałem.
Wygląda to tak, jakby info o domyślnym shellu było jeszcze gdzieś
zapisane.
--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak