Apropos ISPELL-a.

Paweł Wilk siewca w pld.org.pl
Pią, 7 Sty 2000, 19:14:28 CET

+ ----- ---  --   -      -      -
| MSG:   <387440F2.3C4E023F w cs.net.pl> [5,5KB]
| Autor: Martin Dalecki z Polski (dalecki)
| Temat: Apropos ISPELL-a.
| Czas:  czwartek, 06 styczeń 2000 - 08:14:58 (+0100)

Heloł!

> Czytałem ostatnio, źe przejęliście dysponencję nad projektem ispell...

Wszystkie źródłowe zasoby ispella (ok. 25MB) będą przez nas wchłonięte
najpóźniej w następny weekend, najwcześniej w ten, a to z okazji nowej
wersji Ispell - Geoff czeka aż mu ludzie pokompletują to no napsuli, a
wszyscy się trochę porozjeżdżali. :>

> Otóź mam taką sobie małą łatkę, dodającą w pierwszej kolejności
> wyświetlanie bierzącego wiersza do okienka pracy tegoź programu.
>
> Było by równieź cacy jeśli by ktoś udostępnił tar-a aktualnej wersji
> via FTP.

Oki, wszystko się przyda, ale najpierw trzeba to doszczętnie popsuć i
zrobić remont kapitalny. :-) Wiele obecnych rozwiązań istnieje tylko
dla zgodności, jest też trochę overflows w skryptach przetwarzających
slowniki, a dodatkowo trzeba się pogłowić nad algorytmami i
podziałem słowników na porcje, każda porcja o różnym priorytecie,
zależnie od występowania słów zawartych w porcji w danym języku.
Oczywiście to dla zwiększenia prędkości. Jest też do zrobienia
lokalizacja komunikatów i doboru słówników (w tej chwili różni
dostarczyciele słowników preferują różne lokalizacje). Zapraszam
więc niebawem do repo, a na razie: ispell-subscribe w pld.org.pl

--
Paweł Wilk <siefca w pld.org.pl>  -=-  Polska Dystrybucja GNU/Linux  -=-
Ispell Maintainer -- A5B1 52BC D496 D08B 0E1F B6B0 86D8 52FE 0211 9484