Moje boje z PLD

Marek L. Kozak marko w terabajt.pl
Czw, 6 Sty 2000, 23:00:40 CET

Artur Frysiak wrote:

> pdksh dostarcza /bin/sh i tak powinno zostać.
> bash jako /bin/sh tak średnio pasuje.
Dlaczego ? Jest przecież podstawowym shellem w większości dystrybucji. I
co nie jest bez znaczenia jest prosty i mój ulubiony :-)

> To chyba masz zbyt stare modutils. To co jest na ftp powinno zawiarać
> /etc/modules.conf (też puste).
Hmm, wzięte nie tak dawno z ftp.pld.org.pl

> Aby działała sieć musisz mieć wkompilowaną obsługe netlinka w jądro.
> CONFIG_NETLINK=y
> CONFIG_RTNETLINK=y
> CONFIG_NETLINK_DEV=m
Tak tylko to jajko :-)

> Pewnie coś nie tak z prawami do scripts/mkdep
Wszystko jest robione z roota.

> dev już prawie jest. Brakuje go tylko na ftp ponieważ do przebudowania wymaga praw
> roota.
Dobrze wiedzieć, na razie wystarczy to z Mandrake'a, tyle że tam inaczej
są ustawiane niektórew grupy.
--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak