Instalator PLD

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 3 Sty 2000, 16:18:38 CET

On pon, sty 03, 2000 at 02:19:52 +0100, Artur Skura wrote:
> Udalo mi sie namowic Software-Wydawnictwo na wylozenie 300 zl dla tworcy
> instalatora PLD (GPL). Moze kwota nie zwala z nog, ale jest to swego
> rodzaju eksperyment. Prosilbym o przekazanie wiadomosci zainteresowanym.

czyli jezeli zloze do kupy to co zrobilem ja, Pawel, drugi Pawel i Piotrek
to dostane 300 zl?
To troche nie fair, bo wystarczy to co jest wpakowac na bootkietke i juz
sie PLD zainstaluje. Tylko trzeba bedzie recznie go podkonfigurowac.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )