Instalator PLD

Arkadiusz Miskiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 3 Sty 2000, 16:16:31 CET

[poniedziałek, 03 styczeń 2000], Jarek Woloszyn napisał(a):

> czyli jezeli zloze do kupy to co zrobilem ja, Pawel, drugi Pawel i Piotrek
> to dostane 300 zl?
> To troche nie fair, bo wystarczy to co jest wpakowac na bootkietke i juz
> sie PLD zainstaluje. Tylko trzeba bedzie recznie go podkonfigurowac.
Zlozysz to dostaniesz | nie zlozysz - nie dostaniesz.
Powiedzmy ze ta kasa jest dla tego kto sie wezmie i zlozy wszystko
do kupy bo niby instalator jest i wystarczy go wrzucic na dyskietke
tyle ze prawie nikt go na oczy nie widzial 8)

--
Arkadiusz Miśkiewicz        http://www.misiek.eu.org/
PLD/Linux [IPv6 enabled]       http://www.pld.org.pl/