Instalator PLD

Wto, 4 Sty 2000, 20:20:34 CET

On Mon, 3 Jan 2000, Artur Skura wrote:

> Witam ponownie,
>
> Udalo mi sie namowic Software-Wydawnictwo na wylozenie 300 zl dla tworcy
> instalatora PLD (GPL). Moze kwota nie zwala z nog, ale jest to swego
> rodzaju eksperyment. Prosilbym o przekazanie wiadomosci zainteresowanym.

Znam conajmniej jedną osobę której Software zalega z zapłaceniem za teksty
na mniej więcej za taka sumę jak powyżej.
Nie chce mi się pisać o interpretacjach powyższego w świetle takich
okoliczności i własnych doświadczeń, a takze doświadczeń ze współpracy
znajomych ale wszystkich możliwych interpretacji jaki mi się cisną pod
czaszkę wynikają dość dość niepochlebne wnioski pod adresem Software.
Dla mnie wygląda to tylko na to, że Software w jednym z najbiżych
czasopism nie ma co wypuścić na płytce i koniecznie szuka czegoś co na
taką płytkę mogłoby trafić i jednoczęsnie uznali, że zapłacenie 300zł za
zatkanie takiej dziury to będzie odpowiednia suma.

Kontakty z Software, a szczególnie panem Marciniakiem radziłbym prowadzić
na kompletnie własne ryzyko. Tego co się dzieje wokół PLD radziłbym
bezpośrednio nie wiązać z Software. Co więcej .. takiego wiązania jednego
z drugim radziłbym unikać.

Podsumowując. Software ma generalnie coś w rodzaju wilczego biletu w
środowisku i zasłużyło sobie na takowy od prawie początku wydawania L+, a
według niektórych już troche wcześniej, a wymiana co kawałek RedNacza co
jakis czas nie zmienia sytuacji gdyż to nie RedNacz decyduje o wydawaniu
pieniędzy. Dodam, że z Software miałem nieprzyjemność wspólpracować. Inni
zapewnie też coś mogliby dorzycić. Wnioski proszę sobie wyciągnąć samemu.

Jeżeli komuś po wypuszczeniu instalatora uda się wyciągnąć te 300zł to
bedzie dobrze. Jeżeli tak się nie stanie to żeby nie było że nikt nie
ostrzegał.