find-requires błąd

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w osi.gda.pl
Pią, 7 Sty 2000, 16:00:42 CET

On Thu, 6 Jan 2000, Artur Frysiak wrote:

> Czy aby napewno to jest pomyłka ?
Namierzyłem sprawę:
W lib-src jest jeden skrypt perla, ale niegroźny bo wywołuje go przez
/usr/bin/perl
Natomiast problemem jest kilka (chyba przykładowych?)
skryptów w etc/bbdb bo one chcą /usr/local/bin/perl* a tego u mnie
nie ma.
Póki co po prostu ich nie zapakuję albo zrobię patcha.
Ale tak ogólnie to byłoby dobrze gdyby się dało w specu wyłączyć
find-requires - niektóre pakiety zupełnie nie potrzebują szukania
zależności.

> Commitnij speca do repo to zerkne na to. Ale wydaje mi sie że jednak coś tam jest
Już jest w repo

> nie tak w pakiecie a nie w rpmie.
> (to File format not recognized to dlatego że plik się nazywa executable).
>
> Wiget
> --
> wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl		DS T17 Bofh
> PGP key: http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~wiget/pgp.key
> 1024D/D3D4CF84 E4D3 6787 284C 57F0 3C1F  ADFD A92A 3F2E D3D4 CF84

Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pg.gda.pl)