Apropos ISPELL-a.

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pią, 7 Sty 2000, 19:59:35 CET

Paweł Wilk wrote:

> [...]
> dla zgodności, jest też trochę overflows w skryptach przetwarzających
> slowniki, a dodatkowo trzeba się pogłowić nad algorytmami i
> podziałem słowników na porcje, każda porcja o różnym priorytecie,
> zależnie od występowania słów zawartych w porcji w danym języku.
> Oczywiście to dla zwiększenia prędkości. Jest też do zrobienia
> lokalizacja komunikatów i doboru słówników (w tej chwili różni
> dostarczyciele słowników preferują różne lokalizacje). Zapraszam
> więc niebawem do repo, a na razie: ispell-subscribe w pld.org.pl

Jeep jeep zachwilę się zapiszę.

Oczywiście powinna istnieć równieź moźliwość działania ispell-a
jako serwera, o przepraszam deomna. Nie jako biblioteka tylko właśnie
jako prawdziwego serwera, bo to byłoby właściwym rozwiązaniem problemu
udostępniania "API" w stylu unixowym :-). Mógłbym sobie wówczas
wyobrazić,
VIM-a z podkreślaniem błędów w bardzo krótkim czasie potem... ;-).

--
	Marcin Dalecki