Listonoszy było wielu ale .. mało ktosłyszał o Jankielu ;-)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 13 Sty 2000, 20:08:51 CET

[czwartek, 13 styczeń 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Pomyliłemsie jak na razie tylko co do jednego. Mianowicie pomłka dotyczy
> smtptools. To nie są narzędzia do konwersji mailbox -> maildir, a
> przynajmniej ja nie zauważyłem żeby cokolwiek co tam jest pasowało do
> czegoś takiego. Trzeba będzie tego poszukać jeszcze. Wierzyć mi się nie
> chce, że w zasobach qmailowych nie ma sprawnych i niezawodnych narzędzi do
> konwersji przynajmniej do maildir (sam jeszcze nei szukałem tego).

Są obustronne - maildir->mailbox, mailbox->maildir. Wszystko na stronie
qmaila.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer