OpenSSH + OPIE

Arkadiusz Miskiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 14 Sty 2000, 09:05:13 CET

[czwartek, 13 styczeń 2000], Piotr Majka napisał(a):

> Hej ;)
> Jako że zauważyłem u was, że znajduje się także i openssh na składzie, to
> może przyda się wam ów patch. Jakiś tydzień temu napisałem do autora
> openssh'a czy zamierza wprowadzić także autentykacje poprzez opie. W
> odpowiedzi dostałem patch do wersji 1.2pre17 - aczkolwiek iż zaszło wiele
> zmian od wersji 1.2pre17 do obecnej 1.2.1pre25 to postanowiłem go
> dostosować do ostatniej prewersji openssh - patch w attachu.
Tak na marginesie to prawdopodobnie nie bedziemy mieli w PLD
Linuxowego porta OpenSSH a bezposrednio zrodla z BSD. Powod - Linuxowy
port ma wycieta obsluge IPv6.

--
Arkadiusz Miśkiewicz        http://www.misiek.eu.org/
PLD/Linux [IPv6 enabled]       http://www.pld.org.pl/