Odp: Problemy z nagrywarka....

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Sob, 15 Sty 2000, 10:34:29 CET

----- Original Message -----
From: Wojciech "Sas" Cieciwa <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl>
To: <pld-list w pld.org.pl>
Sent: Friday, January 14, 2000 8:19 AM
Subject: Re: Problemy z nagrywarka....

: pid 544912, scsi0, channel 0, id 4, lun 0 Write (10) 00 00 00 0c 00 00
00 10 00

> Hmmmm, problem _NIE_ zostal calkowicie rozwiazany.
> Po powrocie do kernela 2.2.13 nagrywarka dziala.
> Pod 2.2.14 ni du,du - a oba kernele kompilowane jednakowo.
w 2.2.14 na 99% jest walniety scsi (kolejne info ze scsi dziala
niepoprawnie) ;(
dzisiaj jade po plytki i poprobuje u siebie (narazie mam 2.2.13)
walniety jest rowniez ne, dokladniej przy dwoch eth ne2k i ne2k-pci.
/etc/conf.modules
alias eth0 ne
options ne io=0x300 irq=5
alias eth1 ne2k-pci

modprobe eth0
i wysyp jajca, mnufstfo cyferkow i zeroz logow, nawet alt+sysreq+s nie
dziala !
modprobe ne
dziala i znajduje obydwie karty ale przy starcie systemu if-up eth0 wywala
linuxa :(
jednym slowem albo cusik bede musial wykombinowac albo zostane przy 2.2.13
na routerze.

Ktos sie juz z tym sptokal ?

pozdrowienia
Roman Niewiarowski