Odp: Problemy z nagrywarka....

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 15 Sty 2000, 20:09:13 CET

On Sat, 15 Jan 2000, Roman Niewiarowski wrote:

> w 2.2.14 na 99% jest walniety scsi (kolejne info ze scsi dziala
> niepoprawnie) ;(
> dzisiaj jade po plytki i poprobuje u siebie (narazie mam 2.2.13)
> walniety jest rowniez ne, dokladniej przy dwoch eth ne2k i ne2k-pci.
[...]

Z moich doswiadczen [czytaj 23 dupogodzin:)] wynika, ze blad jest albo
w sterowniku do AIC-7XXX, albo co wg.mnie bardziej prawdopodobne gdzies na
styku scsi.o <-> kernel.
Bo scsi zachowuje sie jednakowo, bez wzgledu na opcje SCSI wpodane przy
kompilacji kernela.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{ Wojciech 'Sas' Cieciwa }  { Member of PLD Team                              }
{ e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa }