adapter.awk bug.

Śro, 19 Sty 2000, 12:49:45 CET

On Wed, 19 Jan 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:

> w którym specu to zauważyłeś?

U mnie. Nowy adaptrer psuje spece od miejsca w którym powinno wystapić
Group(pl) (od tego miejsca pojawia się sieczka binarna).
Dodatkowo wygląda to tak:

kloczek w cenzor SPECS$ ./adapter.awk alsa.spec >alsa.spec.
awk: ./adapter.awk:260: (FILENAME=alsa.spec FNR=44) fatal: error reading input file `alsa.spec': Błędny deskryptor pliku