adapter.awk bug.

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
Śro, 19 Sty 2000, 14:38:24 CET

On Wed, 19 Jan 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> U mnie. Nowy adaptrer psuje spece od miejsca w którym powinno wystapić
> Group(pl) (od tego miejsca pojawia się sieczka binarna).
> Dodatkowo wygląda to tak:
> kloczek w cenzor SPECS$ ./adapter.awk alsa.spec >alsa.spec.
> awk: ./adapter.awk:260: (FILENAME=alsa.spec FNR=44) fatal: error reading input file `alsa.spec': Błędny deskryptor pliku
u mnie chodzi... ale moment, normalnie jest gawk, odpalę mawka...
też bez problemów...
właśnie zgrałem najświeższą alsę, adaptera, i wszystko chodzi, i mawk i
gawk...

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w sith.mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sith.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...