Kompilacja BitchX :)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 19 Sty 2000, 16:34:50 CET

[środa, 19 styczeń 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> W BX. Powinien szukać plików nagłówkowych w jednym i w drugim miejscu (w
> /usr/include i /usr/include/ncurses)

OK. Wiem jak zepsuć BX, żeby poszło. Tylko teraz mam kilka wątpliwości.
Pierwsza - przyjmuje, że domyślnie BitchX będzie linkowany z ncurses, więc
czy od razu szukać potrzebnych plików (termcap.h lub term.h) w
/usr/include/ncurses, czy też szukac ich według tego, co mówisz? Czyli także
/usr/include?

Aha - zmiany wprowadzać bezpośrednio w configure, czy w configure.in i
później autoconf?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer