Polskie locale i problemy.

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 17 Sty 2000, 15:17:47 CET

On Mon, 17 Jan 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

>Piusalem odstatnio o moich problemach z polskimi tekstami w programach.
>Problem jest wg. mnie dosc dziwny, bo mam odpowiednie pliki, wydaja sie
>byc zainstalowane poprawnie, a mimo to, brakuje mi polskich nazw.

To nie tylko Ty to masz. U mnie tez aplikacje oparte na gtk+ nie maja
tlumaczen. Jak ustawie LANG=C to wszystko jest ok. W gimpie tez mam oba
pliki z locale i mimo to w menu nie widze tlumaczen.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( HomePage http://dione.ids.pl/~yossa ) ( phone number: +48 606 322121 )