MySQL - propozycje ;)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 25 Sty 2000, 16:22:57 CET

Witam :>

Pisałem do Kloczka w tej sprawie, ale chyba go nie ma, bo nie odpisał ;).
Otóż psuję MySQL. Już prawie skończyłem, ale nadal mam kilka wątpliwości.

Oto one:

- czy podstawowa baza danych (mysql) powinna być generowana automatycznie z
  rpma, czy raczej pozostawić to userowi, żeby robił to świadomie; jeśli
  generować to w jakim celu jest opcja -IN-RPM, która  jedyny zauważalny
  efekt jaki daje, to nie doprowadza do poprawnej generacji bazy danych;
- jakie dać uprawnienia na katalog /var/state/mysql, jeśli mysql_install_db
  robi z niego 700?
- czy pisać od nowa mysql.init, bo ten aktualny wydaje mi się być
  poszatkowanym; wydaję mi się, że lepiej zrobić nowy :)
- czy wydzielać dokumentację do mysql w htmlu (około 1,5mb)?
- w pakiecie MySQL jest patch, który modyfikuje plik .texi (nie wiem w jakim
  celu, no ale... :>); czy dodać Buildrequires: texinfo?

I teraz dwie ogólne sprawy. Jak ma wyglądać kwestia dodawania/usuwania
userów? Nie powinniśmy mieć od tego specjalizowanych makr? A druga...
cholera... zapomniałem, bo wszedł ojciec i mnie zagadał :>. Jak mi się
przypomni, to krzyknę.

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer