Instalacja PLD

Sob, 29 Sty 2000, 01:41:29 CET

On Sat, 29 Jan 2000, Sebastian Zagrodzki wrote:
[..]

> póki co jeszcze takiego minimalnego fsa nie ma. Mógłby ktoś
> wypreparować i wstawić do CVSa? Albo jak zrzucę PLD sobie na płytkę,
> to w domu będę mógł sam zrobić. Ale to dopiero za jakiś czas.

Spróbuję jutro coś takiego zrobić i wstawię to gdzieś do zasobów
instalatora. Będzie to bazować na archiwum cpio jakie jest
w instalce RH.

> a czy jednak takie rozwiązanie jak powiedziałem nie będzie
> przyjemniejsze? Tzn. wiem, że instalator i tak od ręki będzie
> instalował wszystko za jednym zamachem, i ja też tak powinienem, ale
> zawsze...

Nie wiem .. musiałbym się nad tym jeszcze zastanowić.

> z tego co Marek mówi, to bez niego nie ruszają linux-utils. Nie
> oglądałem jeszcze, więc nie wiem.

Tutaj porponuję żeby każdy na włąsny rachunek wykonał sobie "rpm -q
--whatrequires bash /bin/bash" po to zeby zlokalizować te pakiety które
onbecnie używają basha. Najlepiej byłoby doprowadzić za kilka dni do tego,
żeby żaden pakiet nie wymagał jawnie basha, a co najwyżej /bin/sh pod
którym to linkiem w określonych okolicznościach o ile ktoś będzie chciał
mogłoby stać bash.

Przy okazji do Marcina .. próbowałem szukać tego skryptu do odbashowywania
i jakoś nie mgłem znaleźć. Jakbyć mógł wskazać choć okolice.