Instalacja PLD

Sob, 29 Sty 2000, 03:05:30 CET

On Sat, 29 Jan 2000, Marek L. Kozak wrote:
[..]
> U mnie to wygląda tak:
> [marko w mandrake marko]$ alias rpm='rpm -r /mnt/pld --dbpath
> /var/state/rpm'
> [marko w mandrake marko]$ rpm -q --whatrequires bash
> żaden pakiet nie wymaga bash
> [marko w mandrake marko]$ rpm -qR util-linux
[..]
> /bin/tsch
> /bin/bash
  ^^^^^^^^^

Dlatego napisałem "rpm -q --whatrequires bash /bin/bash" i to wychwyci
wszystki zależniosci od basha.

W przypadku util-linux /bin/tcsh i /bin/bash wymagają przykładowe skrypty
ilustrujace użycie getopt które są w /usr/lib/getopt. Należy je usująć i
co najwyżej można ich zawartość przenieść do manów. jak na razie nie
znalazłem tak czy inaczej pakietu który po prostych zmianach nie dałby się
odbashowić. Także da się zrobić dystrybucję "bash free" i to stosunkowo
szybko.