Instalacja PLD

Marek L. Kozak marko w terabajt.pl
Sob, 29 Sty 2000, 11:40:21 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Dlatego napisałem "rpm -q --whatrequires bash /bin/bash" i to wychwyci
> wszystki zależniosci od basha.
Oops, poprawiłem się i rezultat jest taki:
rpm-3.0.3-17
fileutils-4.0i-1mdk
util-linux-2.9v-1
man-1.5g-7
console-tools-0.3.3-2

Pakiet fileutils, jak widać pochodzi z dystrybucji, gdzie bash jest
shellem domyślnym, nie wiem czy jest już fileutils dla PLD.
Ponieważ PLD instalowałem na kompletnie gołej partycji, musiałem wziąć
jeszcze kilka pakietów z innej dystrybucji.
Przytoczę przy okazji pytanie, które zadałem w innym wątku a na które
nie otrzymałem odpowiedzi: Kiedy poniższe pakiety będą dostępne w PLD ?
fileutils
dev
passwd
sysklogd