Kto może wprowadzać poprawki do plików?

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Sob, 29 Sty 2000, 16:43:51 CET

Cześć

Ponieważ odzywam się tu pierwszy raz, witam wszystkich :)

Mam pytanie jak w subj. Chodzi mi o taką sytuację: znajduję jakiś błąd,
który jestem w stanie poprawić. Co teraz powinienem zrobić? Zgłosić się
do osoby odpowiadającej za ten pakiet (jak się dowiedzieć kto to?) czy
też mogę go sam ściągnąć z cvs poprawić i wysłać?

Pozdrawiam
--
--==Michał Kochanowicz==--==BOFH==--==mkochano w miriam.ee.pw.edu.pl==--
--==Finger me for PGP key or visit www.ee.pw.edu.pl/~mkochano/PGP/==--