Odp: Wish list ;)))

Roman Niewiarowski newrom w pasjo.net.pl
Sob, 29 Sty 2000, 19:44:50 CET

From: Pawel Krawczyk <kravietz w ceti.pl>

> Chyba nie, ale w dyskusji z Kłoczkiem doszliśmy kiedyś do wniosku że nie
> da się ich wprowadzić do rc-scripts, bo nie istnieje żadna uniwersalna
> konfiguracja, która każdemu będzie działać i przynosić wymierne efekty.

Hejka
Czyli jednak ktos w .pl uzywa tych fjuczerow :)
lekko off bo moje wish jest raczej prosba o pomoc :)))
Otoz mam zrobic ograniczenie pasma na eth1 do 800k, shaper odpada (max
256k) chcialem to zrobic tc,
ale zaczalem sie tym bawic i im wiecej przeczytam tym wiecej musze
informacji zdobyc,
 a powinienem to zrobic w zeszlym tygodniu ,
 gotowce z NET4-howto nie bardzo chca dzialaczyc, te zas z iproute2 niby
sa, wyglada ze powinny dzialac ale....
iptraf pokazuje transfery >800k, ktos moglby mi podeslac dzialajacy
konfig?

TIA
Pozdrowienia
Roman Niewiarowski