Wish list ;)))

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 30 Sty 2000, 10:39:47 CET

On Sat, Jan 29, 2000 at 07:44:50PM +0100, Roman Niewiarowski wrote:
> From: Pawel Krawczyk <kravietz w ceti.pl>

> do

> Hejka
> Czyli jednak ktos w .pl uzywa tych fjuczerow :)
> lekko off bo moje wish jest raczej prosba o pomoc :)))
> Otoz mam zrobic ograniczenie pasma na eth1 do 800k, shaper odpada (max
> 256k) chcialem to zrobic tc,
> ale zaczalem sie tym bawic i im wiecej przeczytam tym wiecej musze
> informacji zdobyc,
>  a powinienem to zrobic w zeszlym tygodniu ,
>  gotowce z NET4-howto nie bardzo chca dzialaczyc, te zas z iproute2 niby
> sa, wyglada ze powinny dzialac ale....
> [...]

W pakiecie do iproute2 jest dokumentacja "iproute+tc.txt" (czy jakoś
tak).

Tam jest przykład jak skonfigurować TBF do ograniczania pasma.

Jest to jedna linkijka w stylu:

tc qdisc add tbf ......

Szczegółów nie pamiętam, ale tam napewno znajdziesz. Działa od razu.

Pozdrowienia,
       Jacek