ANSI C++ problemy

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 3 Sty 2000, 18:19:11 CET

Wojciech \"Sas\" Cieciwa wrote:

> On Fri, 31 Dec 1999, Martin Dalecki wrote:
> [...]
>
> Ok. To to juz wiem, [dziekuje:)]
> ale jak zrobic, zebym nie musial mieszac w kodzie zrodlowym ???
> Jakies przelaczniki, opcje?

Nie ma. Po prostu takie jest źycie z C++: Brak stabilnego standardu.
No ten raczej nie jest juź więcej od jakichś paru latu juź tak strasznie
odczuwalny, bo w międzyczasie wykrystalizowało się czym to niby C++
miało być a
czym jest w świecie realnych kompilatorów. Ponadto w przeciwieństwie do
autorzy kompilatora C++ nie zamierzają wspomagać zwykle chybionych
GNU-jnych
rozszerzeń tego i tak potwornie przeładowanego języka. I chwała im za
to!
Wolą koncentrować się nad poprawną implementacją standardów.
Przykładowo ja np. uwaźam __attribute__ za chore w porównaniu z
klasycznym
#pragma w C. A w C++ w wersji gcc-2.95 zniknęły tzw. sygantury typów.
Nie ma czego źałować, albowiem wątpię aby ktoś z publiki poza mną o tym
w ogóle kiedykolwiek słyszał....

--
	Marcin Dalecki