Instalator PLD

---%serek--- ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Wto, 4 Sty 2000, 12:18:03 CET

On wto, sty 04, 2000 at 11:11:15 +0100, Artur Frysiak wrote:

> Sergiusz, zerknij na moduł installer. Może Ty nie widzisz tam instalatora w
> końcowej fazie ale ja go widze. Jak twierdzą osoby które to wykonały aby to
> skończyć nie trzeba dużo roboty. Dlaczego nie jest to kończone ? Brak czasu.

sorki, ale raczej brak motywacji. 300 pln bedzie jak znalazl.
prenumeruje liste pld-installer, nie widze na niej niemal zadnych 'commits'.

koncowa faza wedlug mojej pamieci trwa od grudnia 1998.

--
http://serek.arch.pwr.wroc.pl/~ser/ | on_irc: serek at ef.net | icq#51081356