Moje boje z PLD

Marek L. Kozak marko w terabajt.pl
Pon, 17 Sty 2000, 03:57:12 CET

From: Roman Niewiarowski <newrom w pasjo.net.pl>

>o tym bylo juz dosc duzo ;)
Bardzo możliwe, miałem długą przerwę w czytaniu tej listy.

>ja przez jakis czas mialem /bin/bash jako sh ale teraz usunalem, jak cos
>ma !/bin/sh a uzywa specjalow z basha to poprawiam albo zmieniam pierwsza
>linijke na #!/bin/bash
Nic nie stoi na przeszkodzie, by pdksh był zainstalowany, jednak wiem, że
mogę się bez nniego obejść.

>mv /etc/conf.modules /etc/modules.conf
To zrobiłem od razu jak tylko zobaczyłem stosowny komunikat. Pakiet
rzeczywiście nie był najnowszy.

>a mkdep ma +x ???
Nie sprawdzałem, ale jajko zostało wzięte z innej dystrybucji i tam nie było
żadnych problemów. Oczywiście sprawdzę jak to jest z tymi prawami.
--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak